دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر در جشن بزرگ سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی:

دانشگاهیان در پیروزی، شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند

به‌منظور بزرگداشت ایام الله دهه فجر و به همت دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، دانشگاه پیام نور، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشکده کشاورزی،  بسیج دانشجویی، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، جمعیت اسلامی دانشجویان و روابط عمومی، جشن بزرگ سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی  باشکوه‌تر از گذشته در این دانشگاه برگزار شد.
کد خبر : 66641

به گزارش خبرنگار آنا، در این جشن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای انقلاب را گرامی داشت و گفت: انقلاب اسلامی، صادر کننده واژه‌ها، مفاهیم و اصول متعالی است و همه مردم به ویژه دانشگاهیان در حفظ این اهداف متعالی باید اهتمام ورزند.
دکتر وحید خطیبی به نقش دانشگاهیان در پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت: دانشجویان، جوانان و دانشگاهیان در پیروزی، شکل‌گیری و تداوم انقلاب اسلامی نقش بسزایی داشتند و با تلاش این جوانان و نخبگان دانشگاهی در عصر کنونی، کشور به قله‌های رفیع علم و دانش دست یافته است.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بردسیر از فرماندار بردسیر و روسای دانشگاه‌‌های این شهرستان و تشکل‌های کارکنان، استادان و دانشجویان نیز قدردانی کرد و افزود: یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب، دانشگاه آزاد اسلامی است که خوشبختانه هم اکنون به عنوان یکی از بزرگترین دانشگاه‌های حضوری جهان به شمار می‌رود.
در ادامه این جشن که با اجرای موسیقی‌های انقلابی و پخش کلیپی از انقلاب اسلامی ادامه یافت، حجت الاسلام مهری، استاد دانشگاه و امام جمعه شهر نگار پیرامون انقلاب اسلامی و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی به ایراد سخن پرداخت.
این جشن با برنامه‌های متنوعی همراه بود و در پایان، از فعالان فرهنگی با اهداء جوایز نفیسی قدردانی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته